Amint átadjuk a csomagot a Packeta -nek, erről e-mailben értesítjük önt. Ez az e-mail tartalmazni fogja a csomagszámot is.
A https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search weboldalon nyomon követheti csomagját a csomagszám megadásával.
Csomagküldő pont:
A kiválasztott Packeta átvevőhelyre történő kézbesítés napján az Ön által megadott telefonszámra SMS-t küldenek önnek a csomag átvételének lehetőségéről. Itt megtudja a kiválasztott átvevőhely nyitvatartásának idejét és az átvételhez szükséges jelszavat. Ugyanezeket az információkat e-mailben is elküldik Önnek, és ezen kívül itt fel lesz tüntetve azt a nap is, amedig a csomagot az átvevőhelyen átveheti.
Z-BOX:
A csomag átvételéhez töltsd le a Packeta alkalmazást.
A kiválasztott Z-BOX-ba történő kézbesítés napján értesítést kapsz a Packeta alkalmazásban, ha a csomag átvehető. Az alkalmazásban találsz egy gombot a Z-Box nyitásához és a választott Z-BOX nyitvatartási idejét. Ezzel egyidejűleg egy e-mailt is küldünk ugyanezekkel az információkkal, valamint a csomag Z-BOX-ban való elhelyezésének napjával. A szokásos átvételi idő 2 nap.
Legfeljebb 5 kg-os csomagok szállítása.
Ingyenes szállítás 29.999 Ft-tól.
Amint átadjuk a csomagot a Foxpost -nek, erről e-mailben értesítjük önt. Ez az e-mail tartalmazni fogja a csomagszámot is.
A https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/ weboldalon nyomon követheti csomagját a csomagszám megadásával.
Csomagküldő pont: A kiválasztott Foxpost átvevőhelyre történő kézbesítés napján az Ön által megadott telefonszámra SMS-t küldenek önnek a csomag átvételének lehetőségéről és az átvételhez szükséges jelszavat. Ugyanezeket az információkat e-mailben is elküldik Önnek, és ezen kívül itt fel lesz tüntetve azt a nap is, amedig a csomagot az átvevőhelyen átveheti. Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. A szokásos átvételi idő 3 nap.
Amint átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak e-mailt küldünk, amelyben tájékoztatjuk Önt a szállításról. Ez az e-mail tartalmazza a csomagszámot is.
Az alábbi oldalom https://gls-group.eu/HU/hu/home megadhatja a csomagszámot és figyelheti, hogy éppen merre található a csomag.
A kiszállítás napján a GLS futárszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot e-mail és SMS formájában, a feltételezett három órás időablak szerint, amelyben a kézbesítés megtörténik (ebben az üzenetben megtalálja a webcímet a csomag figyelési webcímet és futár telefonszámát). Ön tudni fogja, hogy ebben az időtartamban elérhető-e valaki a megadott címen, aki a csomagot át tudja venni.
Amennyiben nem lehetséges a kézbesítés, esetleg lekési vagy a szállítási kisérlet sikertelen, elérhető egyéb kézbesítési opció. A megadott email címre vagy szöveges üzenet érkezik amelynek ráklikkelésének a segítségével a központi aplikációba lehet belépni, itt megadhatja mikor szeretné a csomagot átvenni. Válassza ki a legmegfelelőbb opciót, hogy már a következő kézbesítés sikeres legyen.
Lehetőségek a második kézbesítésnél :
Fizetés utánvétellel
Utánvét összegének térítése közvetlenül futárszolgálat sofőrjének történik készpénzben. A kártyás fizetés nem lehetséges.
Legfeljebb 3 kg-os csomagok szállítása.
Ingyenes szállítás 29.999 Ft-tól.
Nem fel meg önnek a házhoz szállítás, mert nem akarja kötni magát? Akkor a rendelés során válassza ki a személyes átvétel lehetőségét a GLS Parcelshop kiszállítási pontján.
Itt https://gls-group.eu/HU/hu/home nyomon követheti a csomag mozgását.
A kiválasztott ParcelShop-ba történő kézbesítés napján SMS-t küldünk a megadott telefonszámra a csomag átvételének lehetőséről.
Legfeljebb 3 kg-os csomagok szállítása.
Amint átadjuk csomagját a PPL futárszolgálatnak, kap egy informatív jellegű e-mailt a csomag küldéséről. Ebben az e-mailben megtalálja a webcímet ,ahol a csomagszám megadása után figyelheti, illetve módosíthatja a szállítási címet. PPL futárszolgálat együtt dolgozik a Magyar Postával. A csomag mozgását megtalálha a www.ppl.cz oldalon a "szállítási részletek" alatt. Abban az esetben, ha a csomagot megkapta a Magyar Posta, megtalálja itt a csomagszámot. Erre a számra való ráklikkelésse bővebb információt talál a csomag kézbesítéséről.
A kézbesítési napon, az Ön által megadott telefonszámra SMS-t kap a kézbesítés feltételezett időpontjáról két órás időintervallumban (pl. 13-15:00) a futár telefonszámával. A kézbesítés átlagosan, csakis munkanapokon történik.
Fizetés
A Magyar Posta opció választásánál utánvételes fizetésre nincs mód. Megrendelést csakis online kártyás, vagy előre való utalással lehet téríteni.
Bankkártyával a GoPay fizetési átjárón keresztül.
Fizetési adatokat és a teljes összegzést a megadott email címre küldjük ki. Utalhat bármely bankból az Erste Bank számlaszámunkra, számla.sz 11600006-00000000-84626192. Fizetési azonosítókként adja meg a megrendelés számát. Amint az összeg a számlánkra jóváírásra került , küldjük a terméket.
Terméket utánvéttel kerül kiküldésre és az összeget a futár veszi át kézbesítésnél.
Kiküldött áru az eladó tulajdonát képezi, amíg a teljes vételárat meg nem térítik.
Bármilyen kérdés esetén örömmel válaszolunk a szállítási és fizetési feltételekkel kapcsolatos kérdésekre.
Felveheti velünk a kapcsolatot telefonon a +36 19 98 92 62 vagy a info@bontis.hu.