Amint átadjuk a csomagot a Packeta -nek, erről e-mailben értesítjük önt. Ez az e-mail tartalmazni fogja a csomagszámot is.
A https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search weboldalon nyomon követheti csomagját a csomagszám megadásával.
Csomagküldő pont:
A kiválasztott Packeta átvevőhelyre történő kézbesítés napján az Ön által megadott telefonszámra SMS-t küldenek önnek a csomag átvételének lehetőségéről. Itt megtudja a kiválasztott átvevőhely nyitvatartásának idejét és az átvételhez szükséges jelszavat. Ugyanezeket az információkat e-mailben is elküldik Önnek, és ezen kívül itt fel lesz tüntetve azt a nap is, amedig a csomagot az átvevőhelyen átveheti.
Z-BOX:
A csomag átvételéhez töltsd le a Packeta alkalmazást.
A kiválasztott Z-BOX-ba történő kézbesítés napján értesítést kapsz a Packeta alkalmazásban, ha a csomag átvehető. Az alkalmazásban találsz egy gombot a Z-Box nyitásához és a választott Z-BOX nyitvatartási idejét. Ezzel egyidejűleg egy e-mailt is küldünk ugyanezekkel az információkkal, valamint a csomag Z-BOX-ban való elhelyezésének napjával. A szokásos átvételi idő 2 nap.
Legfeljebb 5 kg-os csomagok szállítása.
Ingyenes szállítás 28.999 Ft-tól.
Amint átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak e-mailt küldünk, amelyben tájékoztatjuk Önt a szállításról. Ez az e-mail tartalmazza a csomagszámot is.
Az alábbi oldalom https://gls-group.eu/HU/hu/home megadhatja a csomagszámot és figyelheti, hogy éppen merre található a csomag.
A kiszállítás napján a GLS futárszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot e-mail és SMS formájában, a feltételezett három órás időablak szerint, amelyben a kézbesítés megtörténik (ebben az üzenetben megtalálja a webcímet a csomag figyelési webcímet és futár telefonszámát). Ön tudni fogja, hogy ebben az időtartamban elérhető-e valaki a megadott címen, aki a csomagot át tudja venni.
Amennyiben nem lehetséges a kézbesítés, esetleg lekési vagy a szállítási kisérlet sikertelen, elérhető egyéb kézbesítési opció. A megadott email címre vagy szöveges üzenet érkezik amelynek ráklikkelésének a segítségével a központi aplikációba lehet belépni, itt megadhatja mikor szeretné a csomagot átvenni. Válassza ki a legmegfelelőbb opciót, hogy már a következő kézbesítés sikeres legyen.
Legfeljebb 3 kg-os csomagok szállítása.
Lehetőségek a második kézbesítésnél :
Fizetés utánvétellel
Utánvét összegének térítése közvetlenül futárszolgálat sofőrjének történik készpénzben. A kártyás fizetés nem lehetséges.
Nem fel meg önnek a házhoz szállítás, mert nem akarja kötni magát? Akkor a rendelés során válassza ki a személyes átvétel lehetőségét a GLS Parcelshop kiszállítási pontján.
Itt https://gls-group.eu/HU/hu/home nyomon követheti a csomag mozgását.
A kiválasztott ParcelShop-ba történő kézbesítés napján SMS-t küldünk a megadott telefonszámra a csomag átvételének lehetőséről.
Legfeljebb 3 kg-os csomagok szállítása.
Amint átadjuk csomagját a DPD futárszolgálatnak, tájékoztató e-mailt küldünk. Ebben az e-mailben megkapja a csomag számát, személyes azonosító kódot és egy olyan oldalra utaló linkeket, ahol a személyes azonosító kód megadása után nyomon követheti a csomagot (a kézbesítés napján) és itt módosíthatja a kézbesítési adatokat is. Ezzel egyidejűleg SMS-t is kap az összes információval. A következő weboldalon https://www.dpd.com/hu/hu/csomagfeladas a személyes kód megadása után módosíthatja a kézbesítés dátumát és címét.
A kézbesítés napján az Ön által megadott e-mail címre emailt küldünk és a megadott telefonszámra SMS üzenetet küldünk a kézbesítés hozzávetőleges, egy órán belüli időpontjával (pl. 11:00 - 12:00). A csomagok kézbesítése általában munkanapokon 8:00 és 18:00 között történik. A https://www.dpd.com/hu/hu/csomagfeladas oldalon nyomon követheti csomagját.
Bankkártyával történő fizetés
Ha nincs Önnél készpénz, fizethet bankkártyával is. A futár mobil fizetési terminállal és nyomtatóval is rendelkezik.
Társadalmi felelősségvállalás
A DPD futárszolgálat szolgáltatása a társadalom és a környezet tiszteletben tartásával működik. Kötelezettséget vállalt arra, hogy aktív eljárásokkal hozzájárul az emisszió csökkentéséhez és hogy a csomagok nem terhelik a természetet.
Amint átadjuk csomagját a PPL futárszolgálatnak, kap egy informatív jellegű e-mailt a csomag küldéséről. Ebben az e-mailben megtalálja a webcímet ,ahol a csomagszám megadása után figyelheti, illetve módosíthatja a szállítási címet. PPL futárszolgálat együtt dolgozik a Magyar Postával. A csomag mozgását megtalálha a www.ppl.cz oldalon a "szállítási részletek" alatt. Abban az esetben, ha a csomagot megkapta a Magyar Posta, megtalálja itt a csomagszámot. Erre a számra való ráklikkelésse bővebb információt talál a csomag kézbesítéséről.
A kézbesítési napon, az Ön által megadott telefonszámra SMS-t kap a kézbesítés feltételezett időpontjáról két órás időintervallumban (pl. 13-15:00) a futár telefonszámával. A kézbesítés átlagosan, csakis munkanapokon történik.
Fizetés
A Magyar Posta opció választásánál utánvételes fizetésre nincs mód. Megrendelést csakis online kártyás, vagy előre való utalással lehet téríteni.
Bankkártyával a GoPay fizetési átjárón keresztül.
Fizetési adatokat és a teljes összegzést a megadott email címre küldjük ki. Utalhat bármely bankból az Erste Bank számlaszámunkra, számla.sz 11600006-00000000-84626192. Fizetési azonosítókként adja meg a megrendelés számát. Amint az összeg a számlánkra jóváírásra került , küldjük a terméket.
Terméket utánvéttel kerül kiküldésre és az összeget a futár veszi át kézbesítésnél.
Kiküldött áru az eladó tulajdonát képezi, amíg a teljes vételárat meg nem térítik.
Bármilyen kérdés esetén örömmel válaszolunk a szállítási és fizetési feltételekkel kapcsolatos kérdésekre.
Felveheti velünk a kapcsolatot telefonon a +36 19 98 92 62 vagy a info@bontis.hu.