Ügyfélszolgálat
+36 19 98 92 62
(He-Pi, 8:00 - 16:00)
0 0 Ft
ÁFA -t beleértve

Szállítás és fizetés


Szállítás módja

  • Csomagküldő kézbesítés (átvevőhely) 1 165 Ft

    Amint átadjuk a csomagot a Csomagküldő -nek, erről e-mailben értesítjük önt. Ez az e-mail tartalmazni fogja a csomagszámot is.

    A https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search weboldalon nyomon követheti csomagját a csomagszám megadásával.

    A kiválasztott Csomagküldő átvevőhelyre történő kézbesítés napján az Ön által megadott telefonszámra SMS-t küldenek önnek a csomag átvételének lehetőségéről. Itt megtudja a kiválasztott átvevőhely nyitvatartásának idejét és az átvételhez szükséges jelszavat. Ugyanezeket az információkat e-mailben is elküldik Önnek, és ezen kívül itt fel lesz tüntetve azt a nap is, amedig a csomagot az átvevőhelyen átveheti.

  • Kézbesítés GLS futárszolgálat segítségével (Házhoz szállítás) 2 785 Ft

    Amint átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak e-mailt küldünk, amelyben tájékoztatjuk Önt a szállításról. Ez az e-mail tartalmazza a csomagszámot is.

    Az alábbi oldalom https://gls-group.eu/HU/hu/home megadhatja a csomagszámot és figyelheti, hogy éppen merre található a csomag.

    A kiszállítás napján a GLS futárszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot e-mail és SMS formájában, a feltételezett három órás időablak szerint, amelyben a kézbesítés megtörténik (ebben az üzenetben megtalálja a webcímet a csomag figyelési webcímet és futár telefonszámát). Ön tudni fogja, hogy ebben az időtartamban elérhető-e valaki a megadott címen, aki a csomagot át tudja venni.

    Amennyiben nem lehetséges a kézbesítés, esetleg lekési vagy a szállítási kisérlet sikertelen, elérhető egyéb kézbesítési opció. A megadott email címre vagy szöveges üzenet érkezik amelynek ráklikkelésének a segítségével a központi aplikációba lehet belépni, itt megadhatja mikor szeretné a csomagot átvenni. Válassza ki a legmegfelelőbb opciót, hogy már a következő kézbesítés sikeres legyen.

    Lehetőségek a második kézbesítésnél :

    • kézbesítés azonos címre egy konkrét napon
    • kézbesítés új címre
    • kézbesítés munkaidőben 17.00 és 20.00 óra között. (elérhető csak a régiós GLS depóknál)
    • kézbesítés a GLS ParcelShop-ba
    • csomagfelvétel a GLS depóban
    • jóváhagyja a csomag letétet (pl. magánterületeken, lépcső alá stb.)
    • átvétel megtagadása

    Fizetés utánvétellel

    Utánvét összegének térítése közvetlenül futárszolgálat sofőrjének történik készpénzben. A kártyás fizetés nem lehetséges.

  • Kézbesítés GLS futárszolgálat segítségével (ParcelShop) 2 085 Ft

    Nem fel meg önnek a házhoz szállítás, mert nem akarja kötni magát? Akkor a rendelés során válassza ki a személyes átvétel lehetőségét a GLS Parcelshop kiszállítási pontján.

    Itt https://gls-group.eu/HU/hu/home nyomon követheti a csomag mozgását.

    A kiválasztott ParcelShop-ba történő kézbesítés napján SMS-t küldünk a megadott telefonszámra a csomag átvételének lehetőséről.

  • Kézbesítés PPL futárszolgálattal, Magyar Posta kézbesítő (Házhoz szállítás) 2 785 Ft

    Amint átadjuk csomagját a PPL futárszolgálatnak, kap egy informatív jellegű e-mailt a csomag küldéséről. Ebben az e-mailben megtalálja a webcímet ,ahol a csomagszám megadása után figyelheti, illetve módosíthatja a szállítási címet. PPL futárszolgálat együtt dolgozik a Magyar Postával. A csomag mozgását megtalálha a www.ppl.cz oldalon a "szállítási részletek" alatt. Abban az esetben, ha a csomagot megkapta a Magyar Posta, megtalálja itt a csomagszámot. Erre a számra való ráklikkelésse bővebb információt talál a csomag kézbesítéséről.

    A kézbesítési napon, az Ön által megadott telefonszámra SMS-t kap a kézbesítés feltételezett időpontjáról két órás időintervallumban (pl. 13-15:00) a futár telefonszámával. A kézbesítés átlagosan, csakis munkanapokon történik.

    Fizetés

    A Magyar Posta opció választásánál utánvételes fizetésre nincs mód. Megrendelést csakis online kártyás, vagy előre való utalással lehet téríteni.

     

Fizetési módszerek

  • Utánvétellel (csak a GLS futárszolgálat esetében) 1 000 Ft

    Terméket utánvéttel kerül kiküldésre és az összeget a futár veszi át kézbesítésnél.

  • Előre való utalással INGYENES

    Fizetési adatokat és a teljes összegzést a megadott email címre küldjük ki. Utalhat bármely bankból az Erste Bank számlaszámunkra, számla.sz 11600006-00000000-84626192. Fizetési azonosítókként adja meg a megrendelés számát. Amint az összeg a számlánkra jóváírásra került , küldjük a terméket.

  • Bankkártyával INGYENES

    Bankkártyával a GoPay fizetési átjárón keresztül.

 

Kiküldött áru az eladó tulajdonát képezi, amíg a teljes vételárat meg nem térítik.

Bármilyen kérdés esetén örömmel válaszolunk a szállítási és fizetési feltételekkel kapcsolatos kérdésekre.

Felveheti velünk a kapcsolatot telefonon a +36 19 98 92 62 vagy a info@bontis.hu.