Amennyiben a termék bármilyen okból kifolyólag nem felel meg Önnek, 30 napon belül visszaküldheti nekünk.
Ha több időre van szüksége a döntéshez, lehetőséget kínálunk a visszaküldési határidő meghosszabbításának megvásárlására akár 100 napig.
A termékkel együtt küldünk egy visszaküldési űrlapot is, amelyet kérjük kitöltve, a termékkel és a számla másolatával együtt küldjön vissza az alábbi címre.
A visszaküldött termék árát az Ön bankszámlájára térítjük vissza.
Visszatérítésre a következő adásvételi szerződéstől való elállás esetén kerül sor:
A visszaküldött termékhez kérjük csatolja a visszaküldés űrlapot és a bankszámlaszámot, amelyre a pénzt kell visszatérítenünk. (utánvéttel küldött csomagokat nem fogadunk el).
Packeta.hu INGYENES visszaküldés 5 kg-ig terjedő csomagok esetén: csomagolja be a nem megfelelő terméket, és vigye el a legközelebbi Packeta.hu átvevőhelyre, ahol a 96961488 azonosítókód segítségével fel tudja adni. Az adott linken a Packeta oldalán ne felejtsd el a szűrőben csak feladási pontokat kiválasztani.
Az 5 kg feletti csomagokat az Ön által választott szállítási móddal és saját költségén tudja visszaküldeni az alábbi címre.
Visszaszállítási cím:
EXPANDECO - Bontis
FLK - Magyar Posta
Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18
2151 Fót
Magyarország
Visszaküldési nyomtatványt ITT letöltheti.
A termék csere érdekében, például más méretre, színre vagy típusra, új megrendelést kell létrehozni.
A vásárló - fogyasztó nem jogosult az eladó részére a termék fuvarozó általi visszaszállításával kapcsolatban kifizetett költségek megtérítésére.
A szerződéstől való elállás a szerződési feltételek részét képezi.
A lehető legzökkenőmentesebb panaszkezelés érdekében a következő eljárást javasoljuk.
Mielőtt visszaküldené a reklamációt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@bontis.hu email címen. A tárgyban tüntesse fel, hogy Reklamáció és röviden írja le a hibát, beleértve hogy milyen termékről van szó. Kérjük, csatoljon fényképet is a termékről, és ha a hiba a fényképek alapján azonosítható, egy részletes fényképet is a hibáról. Amint megkapjuk az e-mailt, munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot, és javaslatot tesz a legmegfelelőbb megoldásra.
A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlása során a Panaszkezelési eljárásunknak megfelelően járunk el. Kérjük, hogy panasza elküldése előtt alaposan olvassa el a Panaszkezelési eljárást, hogy a panaszt a lehető leggyorsabban és az Ön megelégedésére rendezhessük.