Ügyfélszolgálat
+36 19 98 92 62
(He-Pi, 8:00 - 16:00)
0 0 Ft
ÁFA -t beleértve

Termék visszaküldés és reklamáció


Abban az esetben, ha az áru valamilyen okból nem felelnek meg Önnek, visszaküldheti nekünk. A kiküldtött termékekkel együtt visszatérési nyomtatványt küldünk ki, amelyet ki kell tölteni és a számla másolattal együtt visszaküldeni az alábbi címre. A visszaküldött árukért visszautaljuk a termékek árát az Ön számlájára.

Ha eltérő méretűt, színűt vagy más típusú terméket szeretne, akkor egy új megrendelést kell létrehoznia.

Expandeco Kft - Bontis.hu
Tatai u. 95
1142 Budapest

*Tatai Kft Irodaház a Vasúttörténeti Múzeum mellett

A visszaküldött termékeknek sértetlennek, nem használtnak, nem mosottnak és eredeti címkéjükkel ellátva  kell lenniük, amelyek a kézbesítéskor az áruk részei voltak.

Visszaküldési nyomtatványt ITT letöltheti.

Pénzvisszafizetési kérelem és szerződéstől való elállás

Az árut sértetlenül, lehetőleg eredeti csomagolásában, kell vissza küldeni adni az esetleges felhasználási jelek nélkül, beleértve az összes kiegészítőt is, ha az elállási jogot gyakorolja. Ha az áruk visszaküldésének fenti feltételei teljesülnek, akkor az termék összegét banki átutalással térírjük vissza Önnek. A Vevő nem jogosult az eladónak az áru szállító általi szállításával összefüggésben felmerült költségek megtérítésére.

A csomagok visszaküldése legfeljebb 5 kg-ig a Packeta.hu segítségével INGYENES: gondosan csomagolja be a nem megfelelő terméket, és vigye el a legközelebbi Packeta.hu átvevőhelyre, ahol a Packeta.hu munkatársának jelentse be a következő kódot: 96961488.

Az 5 kg feletti csomagot saját költségen küldheti vissza a fenti (Expandeco Kft.) címre.

A vásárlástól való elállás a szerződési feltételek részét képezi.

Reklamáció

A lehető legzökkenőmentesebb panaszkezelés érdekében a következő eljárást javasoljuk.

Mielőtt visszaküldené a reklamációt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@bontis.hu email címen. A tárgyban tüntesse fel, hogy Reklamáció és röviden írja le a hibát, beleértve hogy milyen termékről van szó. Kérjük, csatoljon fényképet is a termékről, és ha a hiba a fényképek alapján azonosítható, egy részletes fényképet is a hibáról. Amint megkapjuk az e-mailt, munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot, és javaslatot tesz a legmegfelelőbb megoldásra.

A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlása során a Panaszkezelési eljárásunknak megfelelően járunk el. Kérjük, hogy panasza elküldése előtt alaposan olvassa el a Panaszkezelési eljárást, hogy a panaszt a lehető leggyorsabban és az Ön megelégedésére rendezhessük.