Ügyfélszolgálat
+36 19 98 92 62
(He-Pi, 8:00 - 16:00)
0 0 Ft
ÁFA -t beleértve

Termék visszaküldés és reklamáció


Termék visszaküldés

Amennyiben a termék bármilyen okból kifolyólag nem felel meg Önnek, 30 napon belül visszaküldheti nekünk. A termékkel együtt küldünk egy visszaküldési űrlapot is, amelyet kérjük kitöltve, a termékkel és a számla másolatával együtt küldjön vissza az alábbi címre.
A visszaküldött termék árát az Ön bankszámlájára térítjük vissza.

Visszatérítésre a következő adásvételi szerződéstől való elállás esetén kerül sor:

A visszaküldött termékhez kérjük csatolja a visszaküldés űrlapot és a bankszámlaszámot, amelyre a pénzt kell visszatérítenünk. (utánvéttel küldött csomagokat nem fogadunk el).

Packeta.hu INGYENES visszaküldés 5 kg-ig terjedő csomagok esetén: csomagolja be a nem megfelelő terméket, és vigye el a legközelebbi Packeta.hu átvevőhelyre, ahol a 96961488 azonosítókód segítségével fel tudja adni.

Az 5 kg feletti csomagokat az Ön által választott szállítási móddal és saját költségén tudja visszaküldeni az alábbi címre.

Visszaszállítási cím:
Expandeco Kft - Bontis.hu
Tatai u. 95
1142 Budapest

*Tatai Kft Irodaház a Vasúttörténeti Múzeum mellett

Visszaküldési nyomtatványt ITT letöltheti.

A termék csere érdekében, például más méretre, színre vagy típusra, új megrendelést kell létrehozni.

Ha a termék visszaküldésének minden feltétele teljesül, az termék ellenértékét a vásárlási szerződéstől való elállás beérkezésétől számított 3-5 munkanapon belül banki átutalással utaljuk az Ön bankszámlájára. 
A vásárló - fogyasztó nem jogosult az eladó részére a termék fuvarozó általi visszaszállításával kapcsolatban kifizetett költségek megtérítésére.

A szerződéstől való elállás a szerződési feltételek részét képezi.

Reklamáció

A lehető legzökkenőmentesebb panaszkezelés érdekében a következő eljárást javasoljuk.

Mielőtt visszaküldené a reklamációt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@bontis.hu email címen. A tárgyban tüntesse fel, hogy Reklamáció és röviden írja le a hibát, beleértve hogy milyen termékről van szó. Kérjük, csatoljon fényképet is a termékről, és ha a hiba a fényképek alapján azonosítható, egy részletes fényképet is a hibáról. Amint megkapjuk az e-mailt, munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot, és javaslatot tesz a legmegfelelőbb megoldásra.

A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlása során a Panaszkezelési eljárásunknak megfelelően járunk el. Kérjük, hogy panasza elküldése előtt alaposan olvassa el a Panaszkezelési eljárást, hogy a panaszt a lehető leggyorsabban és az Ön megelégedésére rendezhessük.